det sker ett underverk, din tro ger liv

Hej, var ett tag sen jag skrev nu. Har inte ork till bloggen riktigt, speciellt när jag inte har speciellt mycket intressant att skriva om och har för dålig fantasi för att komma på roliga kategorier. Jag har i alla fall fått jobba i veckan vilket känns skönt. lite mer pengar. Börjar känna mig gammal också, ställer klockan på morgonen för att inte sova bort dagarna - vilket jag älskar - och inte ställa om dygnet för mycket, orkar inte festa längre med tanken på hur slö man bli efteråt och ofta inte bara en dag heller. Borde nog ta tag i mitt liv och leva som en 18åring borde göra...

Skriver mer ikväll eller imorgon, ska se Djävulen bär prada som började nyss

Kommentarer
Postat av: photoblog by malinhe,

SV. okej! :D

2010-04-10 @ 21:37:38
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0