Cause these boys only listen to me when i sing

Min dag i dag försöker jag spendera till att plugga eftersom att jag har tusen saker att göra känns det som. Svenska, engelska, psykologi och körkortsteori stå främst på listan, måste säga att det inte går så bra. Hittar inte motivationen över huvudtaget och den måste jag verkligen hitta nu! Det är slutet av året och jag vet att det brukar vara mycket då, mycket att ta igen och göra saker som man glömt bort att man inte gjort. Att dessutom körkortet ska tas gör inte saken lättare, mycket mera plugg och övningskörning som tar min tid. Nästa helg stannar jag troligtvis i Skellefteå för att plugga ännu mera.... att jag sitter på bloggen är kanske också ett tecken på att jag inte gör saker som jag skulle behöva göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0