with you with you with you with you

ahh men hej.
efter skolan så åkte jag till stan med några hvfr'are och en timme senare var vi på e4'an och åt tacos för alla inackorderade. Sen blev det tjejkväll, jag fyndade en foundation i puderform och två vax från make up store samt ett par dansbyxor från cubus. Sen slängde dom ju även ut pressentkort utanför vintergatan. Men det är inte så lätt att få något som dalar ner när man själv är under 160cm lång :( åh, hatar livet ibland!

Har även sett idol och om jag skulle vara rik och rösta skulle mina röster falla på Erik & Rabih, hoppas på dom. Igår gick ju dom två jag ville vidare, men från måndagens program skulle jag gärna byta ut Calle mot Eddie. Men ska väl inte säga något när jag själv inte röstar. Känner att det blev lite mycket idol snack nu...

....på tal om "idol". HAHAHAHAHAHHAHAHHA!

Glada tjejer och A

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha de va kul :D mallan <3

2009-10-01 @ 15:18:26
URL: http://majaavandr.blogg.se/
Postat av: en tjej

vem är killen? Rabih?

2009-10-02 @ 02:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0