when it's good then it's good it's so good 'till it goes bad

Kanske varit lite dålig på att uppdatera på sista tiden, men det är inte lika roligt när man inte ha några nya bilder att bjuda på. Idag har jag i alla fall stått ut med matte och engelska på skolan. Matten gick bra, ekvationer är det nya kapitlet och jag tycker att ekvationer är rätt enkelt så det gick ju som en dans. Fick även veta vad jag fick på det förra matteprovet, VG, kändes lite surt eftesom att jag hade alla rätt men tydligen hade jag klottrat för mycket i papperna med att stryka över tal och sånt så att jag inte fick ett mvg. Lite trist eftersom att det är mvg jag satsar på i matte. Men bara att ta nya tag och lära sig av sina misstag. Sen på engelskan fortsatte vi med kärlekstemat och det gick rätt bra det med. Ikväll blire idol och ska börja städa lite här i lägenheten.


Några brudar jag umgåtts med idag! Bild från skoter vm förra året, längtar redan till nästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0