We are the champions, Ole Ole Ole!

Idag har vi haft utförsäljning av Lóreals produkter på skolan eftersom att vi ska sluta använda det på salongen. Så idag har jag shoppat! =D Mest nöjd är jag över mitt färgförkläde eftersom att det bara fanns 19stycken och det var tre klasser med ca: 25 elever i varje som skulle dela på allt! Oj så värt allting känns med tanke på vad allt kostar egentligen! Maggis produkter var även mycket värda eftersom att dom knappt är använda. Bara synd att jag inte fick tag i Carro, men jag vet att allt hon ville ha inte fanns och att vissa har köpt upp det hon skulle vilja ha.

Volym spray mousse (nästan full) 20:-
Volym föningslotion för fint hår (halv full) 20:-
Creamy smooth fram häv lockar eller ett mjukt slätt resultat ca: 90:-
Pump hårspray fix design ca: 70:-
10st engångs snabbinpackningar för irriterad hårbotten 50:-
Färgförkläde 10:-
Herrschampo (använd 1/4 ur av 750ml) 50:-

Till Maggi:
Anti friss och glans spray (ny öppnad) 20:-
Gel-wax (nästan full) 20:-
Värmeskydd (använd ¼ av 150ml) 20:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0