we are not what you think we are, we are golden, we are golden

Halloj.
igår morse så tog jag mitt pick och pack och åkte med l-g till bäverhult där min pappa hämtade upp mig från norsjö. vi körde till norsjö och fikade lite innan jag, pappa, ulrika och mikaela åkte till lycksele. Väl framme gick jag med dom en liten stund innan jag mötte upp gabriell och gick med henne till olle. där det börjades grubbla över vilka kläder som egentligen skulle åka på men tillsist hittade vi något och åt lite makaroner och korv :) Senare kom även plopp och bp till olle och sen också lite klasskompisar till olle.
senare underkvällen skulle vi dra ut med vi gick in till jocke för att dom skulle åka taxi, men jag och maja bestämde oss för att hitta en cykel och cykla till stan, men vi hittade ingen så vi gick och öndehöll oss ordentligt. inne i stan började det bli kallt, så vi sprang runt lite var stans. tillslut gick min telefon också sönder av en olyckshändelse. så i slutet av kvällen frös jag, var trött, hade en trasig mobil, hungrig, inga pengar och på allmänt dåligt humör. så jag fixade mig hem till kassim och sov där.
På morgonen for jag till olle och gick senare ner på Golden och åt, jag fick gratis mat eftersom att kassim jobbade där, tack! Sen åkte jag med oscar hem till malå igen. Är gode slut me nu !

Bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0