växel hallå hallå hallå hallå koppla mig till tjutvå

hallåww.
igår efterskolan så for jag och åt på frasses med linn, lisa och sandra och därefter for vi hem till linn och lisa. Vi nördade vi varsin dator och gick sen vidare till expolaris och hade en kurs som var helt okej och intressant. Sen blev det att skynda sig hem för att inte missa för mycket av idol.

Imorse trodde jag att jag hade försovit mig och missat matrixsbussen som kom till skolan idag. Så jag ringde matilda för att be henne köpa saker till mig, men hon förstod inte riktigt vad jag menade eftersom att klockan inte alls var kvart i nio som jag trodde utan kvart i åtta! HAhah, så jag fick klä mig och gå ner till bussen lite senare. Köpte i alla fall två tuber färg (4N), ett schampo och värmeskydd till Carro och ett nytt dust it och plastvantar till mig själv.

Så Carro kommer alltså bli mörkare, kommer bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0