You used to be the one that everybody wanted to be, you used to be the one and only for those girls

Hej alla fans, eller ja.. alla mina idoler :)
Ligger nu i Carros säng med en godisskål i högsta hugg, det blev alltså så att jag tog mitt pick och pack och for till Umeå igår. Carro är på sin praktikplats så jag ska snart kliva upp, göra mig klar och ringa Maggi med förhoppningar på att hon vill följa mig till stan. Hoppas på att det blir lite nya inköp till garderoben :) Ahja, nu ska jag väl sluta äta godis och kliva upp kanske!

bjuder på en bild på Gabban, jag och Vickan från i åttan. Tider det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

läckert! saknar tiderna!

2009-09-05 @ 12:36:04
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0