When i lost hope, you were there to remind me, this is the start

Godmorgon, just vaknat och ligger fortfaranade i sängen :) snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi fara på stan och gå på dom affärer som är öppen idag. Kassim är här och hälsar på också :)

Igår var jag, Carro och Maggi och åt en skitgod tacobuffé, inte dåigt! Sen såg vi bio, Beck! Om filmen lät det delade meningar, Carro tyckte den var jätte dålig och somnade, Maggi tyckte det var den bästa Beck filmen och jag tycker den var bra men skulle inte kunna jämföra det med en Beck film för det hade helt annan handling. Men jaG tycker den var värd att se, men nu ska jag nog gå, hare bra :)


Jag och Carro en morgon för ett antal år sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0