standing in the front yard telling me how i'm such a fool

Har just sett the bachelorette och som vanligt väljer dom fel kille, blir så irrrrriiii! haha, ja jag är en nörd! Ska i alla fall snart krypa isäng, imorgon är det skolfoto. Kändes väl kanske inte så bra men, tycker inte riktigt om det där eftersom att man aldrig någonsin blir bra :) Men.. här får ni då i alla fall ta en titt på mina skolfoton dom två senaste åren :)

9A, saknar er!
samuel, jonte, oskar, christer, bea, kikki, chroffe, robin, niklas, alex, anton
vanja, olov, maja, jag, julia, gabban, linn, emelie
cissi, olle, simon & evelina

Hvfr1, ni är bäst!
linn, matilda, jenny, emma, lisa, sarah, carro, tina, camilla, hanna
fanny, sara, jag, linn, ewe, stephanie, sandra
sandra, moa, emma, malin, jacki & hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, när du lägger upp en bild på din klass så inser man att vi inte hade nån snygg i klassen i 9an :D

2009-09-03 @ 21:05:13
Postat av: Anonym

/niklas

2009-09-03 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0