S.O.S please someone help me

Hej älskade bloggiii :) Sitter här mätt som bara den efter att ha proppat i mig en fet tallrik med makaroner och köttbullar! Idag har jag varit på skolan och vi klippte hela förmiddagen och sen så har vi haft företag och service på eftermiddagen. Känner hur mycket roligare det är att vara i salongen i år än förra året, kan bero på att vi har fått nya lärare som värkar superduktiga. Plus att eftersom att en annan försvann så slipper man bli dömd hela tiden. Synd att det inte fick kännas lika kul förra året, då kanske man hade kommit längre. Men men, snart är det i alla fall dags att ta med sig lite nära och kära till salongen för att klippa dom, helt gratis. Men dom måste ju ta sig till Skellefteå också, så om ni känner er manade så kan ni ju säga till. :)


Personligen tycker jag att det är absolut snyggast med kortklippta frisyrer, så jävla snyggt alltså! Men eftersom att jag är en mes och aldrig skulle klippa av mig håret funderar jag på att göra hårförlägning för att få kanske en decimeter längre och tjockare hår(för jag har super tunt). Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag lova, du får klippa mig :D

2009-09-08 @ 20:17:45
URL: http://ekkipage.blogg.se/
Postat av: Anonym

dooooooooooooooooo iiiiiiiiiiiiit

2009-09-09 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0