Sen en tid tillbaka har jag varit tom och försökt att hitta spår som leder rätt.Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan och mitt i allt så ska man vara sann

Filmen jag skulle se blev inte av eller ja jag startade filmen men somnade sen och vaknade när den var slut, kulkul! Imorgon är det fredag och precis som allla andra torsdagar så vet jag inte riktigt var jag ska tavägen över helgen men kanske åker till Malå i alla fall, jag menar vad ska jag göra här? Så hoppas på att pappa är hemma så jag får köra lite bil i helgen annars så kan ju någon trevlig själ höra av sig så kan vi hitta på något? :)

Lycksele marknaden är det ju i helgen också, hade varit kul att fara dit men var ska jag sova och var ska jag va.. osv? Plus att jag och Matilda har kommit överens om att vara nykter ett bra tag så duktiga som vi är :) Aja borde kanske packa snart. pusshej

Haha, hittade en bild på Sebastian och Olle som snart är ett år gammal och jag var tvungen att skratta lite;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0