ont det gör ont men det går det gör ont en stund på natten men inget på dan. Du vet att det gör ont det gör ont men ändå jag har klarat mig rätt länge jag börjar bli van.

Det blev inget godis, eftersom att jag är sååå nyttig nu för tiden. ;) I alla fall så känner jag att min ryggvärk bara blir värre, jag känner av min rygg varje dag - men nu är det mycket värre än vad det brukar vara, fyfan säger jag bara. TA DEN I FRÅN MIG!!! Måste typ gå i säng snart så jag får vila upp den ordentligt inför imorgon när vi ska sitta ner hela dagen, eller ja matte & engelska står på schemat!



Så här ser min rygg ut just nu, känns det som, tror ni det är skönt?!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0