Maybe I'm amazed at the way you pulled me out of time hung on a line, maybe I'm amazed at the way i really need you

Snart ska jag stoppa något i magen och krypa isäng för att få mig upp i tid imorgon. Kollade min statistik och upptäckte att mina läsare har halverats under sommaren, duktigt mallan. :) Inte för jag brydde mig speciellt mycket, jag är inte ute efter att ha en stor blogg heller. Funderar ibland över vilka det är som läser min blogg, det är bara dom jag känner bäst som kan slinka in med en kommentar ibland men det händer ju att man träffar folk på fest som säger att dom läst min blogg. Ni får gärna också börja kommentera, skulle vara kul att veta vem ni var och för att få en bättre blogg :)


Godnatt säger jag med en bild på min fina vän Emma, väldigt seriös. jatyckomdä!



Kommentarer
Postat av: Anonym

krabban u know it!½

2009-09-02 @ 08:08:29
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0