Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Vet inte rikitigt vad jag ska skriva, men känner ändå att ett inlägg måste produceras. Kan ju berätta att min cykel tydligen är något fel på, måste prata med pappa. Eller ja, eftersom att jag kommit på att min pappa läser min blogg så vet du ju att jag behöver hjälp nu! Sen så är jag snart klar med klippkörkortet och jag behöver hårmodeller till skolan att trixa och fixa på snart, både killar och tjejer :) Sen fick jag lön idag på drygt 6000kronor, mer än halva den går till min pappa för pengar jag har lånat av honom. Vill även beställa lite kläder och sånt, har klickat ihop lite saker men får se vad jag har råd med. För jag vill även köpa nya frisör saxar efter saxkursen vi hade igår, tre stycken ska inhandlas :) Ikväll ska jag plugga lite och se teve pösshej:)

Mallan, typ 10år. Där hade jag min riktiga hårfärg, konstigt att jag inte haft den sen jag var 12-13. Ljus, dock sommar så lite ljusare än vanligt, och guldig råtta! RÅTTAN, RÅTTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0