jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö

Idag tog jag mig i kragen och cyklade iväg på ica för att handla lite mat, det behövdes med tanke på att jag hade börjat leva på saft. Sen har jag bokat en tvätt tid som blir om två veckor också :) Och jag tog mig till och med tid att laga mat idag, jag känner mig så duktig. :) Det är fint här nu, polerat jävlar överallt - speciellt toan fick en rengöring igår då jag jävlar skrubbade alla hörn och kanter. När det är fint känner jag med typ vuxen och tar mer ansvar, för det blir roligare att göra det när man är i en städad miljö. Dock är det trist att det inte alltid får se ut så här ;P Nästa vecka tar jag garderoben, jag svär!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0