Ja då ses vi på lördag, ja då ses vi på lördag nååånstaaans.

wohooooo, två kommentarer. Händer inte ofta, men klart jag svarar då. Gillar kommentarer, mer av det ;;))))

Börjar med Gabban, svaret på din fråga är JAG VET INTEE! Har typ panik över att jag inte vet var jag ska ta vägen, men ödet lär väl visa mig ;) hahah
Jacki, hon saknade bilderna som togs med min suuper telefon utanför ica när vi satt och snacka&åt glass. Jag förvarnar för att bilderna inte är typ dom vackraste jag sett, men eftersom att jag inte är speciellt brydd så får ni dom ändå. Akta att mina ögon är sträck av att solen bländar mig, men det gillas. Älskar soolen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :D älskar "wohoooo".

vi panikar tillsammans på håll nu malin! PANICATTACK!!!

2009-09-03 @ 22:32:14
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0