I've been looking for freedom since i left my home town I've been looking for freedom still it can't be found

Hejss.
imorse åkte jag och jacki med l-g till norsjö och tog där ifrån bussen till skellefteå medan jag sussade sött på jackis axel. när vi var framme i skellefteå och gått ut ur bussen kom jag på att jag glömt börsen i bussen och den hade redan åkt vidare till anderstorp så jag fick ringa några samtal innan dom sa att dom lämnat den vid bussgaragen. så jag for på skolan och klippte evelina, det gick bra men tog sin tid. sen har jag varit superslö slutet av dagen.
Men när skolan var slut och jag äntligen fick fara hem var jag ju tvungen att gå och hämta min börs, yrade runt där ett bra tag innan en gubbe kom ut ur dörren så jag haffade honom och frågade var jag skulle gå. Sen gick jag vidare till statiol och köpte lite saker innan jag gick hem. men det var skönt med promenad och nu känner jag mig ungefär lika uppspelt som den äckligt skabbiga bilden nedanför som är ungefär ett år gammal nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0