I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately

Har kommit hem från Norsjö för ett bra tag sen nu. Igår såg jag då bio med Simone och Fredrik. Efter bion gick vi runt norsjö ett antal gånger och pratade om allt mellan himmel och jord, trevligt i alla fall :) Sen gick jag hem till Ulrika och sovde där och idag satte jag mig i förarsätet och körde hem, gick bra. Förutom att jag fick motorstopp i en korsning i norsjö men snabbt fixade jag det igen och körde vidare. Har lite tråkigt nu, men det är väl så det ska vara på söndagar. Snart ska vi äta och sen är det väl teve kväll, oth först =D Senare blir det ensam mamma söker - ja jag vet att jag är lite töntig som ser det, men ja gillare ;) Nu ska jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0