Have you ever loved someone so much you'd give an arm for? No, not the expression, literally give an arm for?

Hej igen :) Har ätit lite middag nu, blev gräddstuvad pyttipanna och gurka till det. Funkar, enkelt & lätt ! Plus att jag har ätit upp fem risen bitar, råkade liksom lägga den i korgen när jag var inne på ica :) Ojdå! God var den i alla fall! Ikväll ska jag ta en mys-kväll för mig själv och bara ta det lugnt, se lite teve och sådär. Skulle väl egentligen ha behövt städa lite men det får bli senare tror jag, har då i alla fall diskat :)

En bild som jag tjuvtog på Engelska lektionen, vår lärare Malin som vi tydligen skulle ha i engelska i år. Inget illa mot henne, hon verkar bra, men jag vill ha Ola! Typ en av dom bästa lärarna jag någonsin haft, saknar Olaaa! Många håller nog med :)


Kommentarer
Postat av: jacqueline

OLA ÄR KING!! men jag tycker att Malin funkar bra också :D!!

2009-09-02 @ 19:23:47
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0