Girls just want to have fun

Kvällen började som sagt med att vi for på pizzan där jag och Simone tryckte varsin kyckling sallad, medan Linda inte orkade slösa pengar och tog en cola :S Efter det for vi på kiosken och köpte med oss massa gott för att sedan fara till min pappa och se idol, vi satt där, skrattade, skrek, grät och hade allmänt mysigt framför teven :) Sen så hoppade vi på mopparna och for ut. Sen kom vi på att vi kunde fara och prata lite med Jonas, så vi körde till släppen(?) och stod med han ett bra tag och på vägen hem for vi förbi en snabbis i fårträsk för att träffa fredde som var hos jim. Svinigt kallt var det på mopparna i alla fall! När vi kom tillbaka till Malå for vi till Peder, som egentligen var tänkt att vi skulle göra i början av kvällen, men alla hade redan farit hem så vi satt bara en stund och for sen hem. Toppen kväll i kväll, mys! Morgondagen blir lika bra hoppas jag. Puss brudar :)


hahah, linda&simone fattar vad jag menar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0