För jag är starkare än du, jag är så mycket starkare än du, det har jag lärt mig nu!

Känner mig på blogghumör, eller hela mitt humör är påtopp. Spruuudlar av glädje liksom :) Niklas, vad manar du med att våran klass i nian inte var snygg?? Vi var väl skitsnygga?! ;D Och den anonyma personen som skrev att jag hade snygg header, tackar! Det ligger ingen tid bakom den så det var ju kul att höra :)

Har glömt att lägga in en bild på kylskåpet som kommit in i vårat klassrum!
Ja, vi gillar mat :) 4snygga tjejer för niklas att dreggla över! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltså niklas kommentar!

TACK BOYFRIEND!!!!!!!!!!!!!1

2009-09-03 @ 23:01:51
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0