Det finns dagar som idag, hopplösa mornar, då jag vaknar som ett vrak

Jag är ungefär så här trött <-------------------------------------------> Ja ni kanske fattar, blev väl inte så mycket städning idag och det betyder att jag måste göra det imorgon. Jag slutar vid tolv imorgon, sen blir det att fara hem städa och sen vid två börja tvätta och efter det kommer nog Emma, Matilda & Jacqueline hit så ska vi nog ha det lite mysigt och se Tarzan, idol, färga Matildas hår och toppa mig och emma. Mys ! Nu ska jag i alla fall följa min instinkt och gå å sova! Godnatt.

föresten, ser ut att bli lycksele och marknaden i helgen. Har faktiskt bara varit på den en gång, då gick jag i åttan och det såg ut så här.

Kommentarer
Postat av: jacqueline

ja men det är ju de som förstör jävlart allt :( :( :(

2009-09-23 @ 23:02:36
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0