baby we can run away

Hejhej, är rätt trött och ska snart gå isäng. Kvällen har spenderats med min pappa, ulrika och mikaela, en hemma kväll framför teven helt enkelt. Imorgon försöker pappa lura med mig till Norsjö för att se "flickan som lekte med elden" på bio, då skulle jag köra bil dit hade han tänkt. Men det kändes väl inte så vidare kul att se bio med pappa och ullis och i norsjö av alla ställen? Om någon vill följa så stänger jag inga dörrar! HÖR AV DIG! Plus att den som följer får åka bil med mig, och vem vill inte det? :P Annars så får vi ser vad jag hittar på om jag stannar i Malåtown ;D


säger godnatt med en bild från början av förra vintern då jag var vit som snö, kommer förmodligen att vara lika vit vintern som kommer. Dock fin bild även om jag inte är lik mig alls där, fina människor . Men nickeboy, har du en fläskläpp eller? ;)


Kommentarer
Postat av: Simone

Hör av dig om du kommer till nosrjö!:)

2009-09-19 @ 11:11:15
Postat av: Ida

Hahha vad söta vi är=D

2009-09-20 @ 01:20:47
URL: http://iidabjurman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0