allt mitt hjärta kom ihåg alla skuggor försvinner som en sång någon sjöng längesen i december

Hej, tillbaka i skellefteå igen :)
Dagen började med att vi for ner till stan och gick på dom få butiker som var öppna, sen strömpilen och gick där och tog även en fika. Jag fick då i alla fall med mig ett par uggs till vintern samt en mössa och lite smycken från HM, skulle väl kanske ha velat ha mer. Men bättre än ingenting, nu är jag redo för vintern i alla fall :)  Sen blev det att äta middag och tvär for förbi hos Maggi innan jag var tvungen att sätta mig på bussen för att åka hem och sen ta cykeln till lägenheten, riktigt skönt att jag slapp gå =D


Bild från förra vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0