You're on your way no looking back

Hej, ligger hemma i soffan med en sjuk huvudvärk och ser på film samtidigt som jag sitter vid datorn. Denna dag har det väl inte hänt så mycket, buss tidigt till skellefteå, produkt information, sen typ gjort ingenting. kom hem från skolan och gjort ingenting.

Dock har vi kollat väldigt mycket på halloweenutklädnader till halloween, om det blir något sånt roligt! Men det hoppas jag på, skulle vara sjukt kul alltså! Jag och Matilda vet ju redan vad vi ska kläut oss till så ;) Sen har jag börjat tagga skoter vm också, det har ju varit kul två år irad så det kan ju inte bli dåligt 2010 heller då jag dessutom är 18. Kung!


Tycker det här är en fin dräkt ifall ett svart linne skulle åka på under skjortan. Men dock blir jag nog inte någon polis på halloween jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0