when love takes over

Dålig uppdatering i helgen, vet!
Lördag morgon åkte jag med mina två systrar iväg till Malå där vi tog med oss Alma och Elin och såg på innebandyn där jag träffade lite folk, kul. Sen så var jag väl hemma och vi for till pappa och såg någon film och så. Söndagen var väl slö som vanligt och carro och maggi for efter maten, själv stannde jag och åkte med bussen till skellet i morse.

Idag blev det en lååång dag, började ju som sagt med att kliva upp klockan fem för att åka med bussen före sex. Sen gjorde vi uppsättningar i grupper utan att prata. Man fick bara använda kroppsspråket till att förklara vad man tänkt. Jag var med Linn S, Steffi och Emma N. Vi fick VG+ på våran uppsättning och det var väl bra tycker jag. Sen hade vi färg kurs med lite teori och sedan praktiskt där jag, jacki, emma & matilda färgade natta. Blev jätte snyggt :)

jag och alma i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0