we are the world we are the children

Känner mig som om jag just blivit begrav, som om jag var dödssjuk, känner mig som ett levande lik. Blev fest igår, jag har ju inte festat på ett tag och jag kan ju inte festa halloween så. I alla fall så började vi hos Maja och hade n rolig stund med mycket skratt och prat. Sen skulle vi dra vidare till Ziggo men när vi kom dit var alla påväg till hotellet, men vi fick dom att vända om och dricka lite med oss. Sen när dom for fick vi vara kvar i lägenheten själv :) Så jag, maja, gabban och sofie spårade totalt med våran dans och singstar hahah, men kul hade jag i alla fall! Sen drog vi ut och hamnade utanför hotellet där jag bland annat sladdade runt med patrik i en rullstol. Han hade tydligen fakea att han hade ont i benen hela kvällen så vi sladdade runt och tippade även några gånger. Hahahah! Idag mår jag dock inte prima men ska väl snart gå upp och äta något. Pusshej!

har tyvärr inga bilder eftersom att jag glömde kameran hemma, får jag tag i några lägger jag ut dom sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0