Man säger den tiden är förbi, snart är det för sent, livet det går fort och det är svårt att hinna med

idag är jag sjuk och har varit hemma från skolan. jag vaknade upp med huvudvärk och jag kände att jag inte orkade fara på skolan när jag har haft ont i huvudet i tre dagar, då känns det bättre att vila upp sig en dag och hoppas på att det germer sig till imorgon. Vill ju inte smitta någon om jag skulle ha dragit på mig svinis ;) Nu sitter jag här äckligare än någonsin -nästan- och mår illa. Ska lägga mig och se en film, men min soffa är hård och jag har ont i ryggen. Så fort jag får ett fast jobb med tillräcklig lön ska jag införskaffa mig i en ny soffa. Jag tycker min soffa är fin men allt utom skön!
Aja i alla fall så ska jag se film nu, tror det får bli "she's the man" bara för att jag ska få dregla över Channing Tatum! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0