make it last forever friendship never ends

Hejjjs.
igår så åt jag god plankstek och glass till efterrätt med pappa, ulrika och två kompisar till pappa. Dom snackade på en hel del så när jag blev less begav jag mig till gabban där vi började på att se fotboll, gick sen ner på statoil och sen vidare till Johan där vi hängde under kvällen. Några av killarna där dräck några öl medan man själv var nykter, som börjar bli en vana nu. Sen ville tydligen inte johan ha kvar oss i lägenheten så jag och gabban åkte bil med jocke runt i malå till klockan var halv fyra. :) Skön kväll!
Idag är det helvetets dag och jäg känner mig smått sjuk. :S menmen, får väl genomlida dagen och förhoppningsvis morgondagen också. Är även rätt sugen på en myskväll, men orkar typ inte de heller :P bilden snodde jag på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0