känn en doft av kärleken, den sveper tyst förbi

Känns som om jag har en del att göra i veckan. Måste kolla runt stan en del, stor städa, plugga och packa. Känns inte så kul när jag känner hur febern börjar komma närmare och närmare, men det är bara att ta sig i kragen med tanke på att jag var sjuk förra veckan. Det är i alla fall lov nästa vecka, kung!

vårat klasskort har kommit nu så jag bjuder på denna bild, syns inte så bra men ändå. puss tjejer!


Viktoria Norling, Emma Nilsson, Lisa Håkansson, Linn Samuelsson, Moa Hollström, Camilla Ingelsson, Jenny Johansson, Emma Tellström.
Sandra Nordsvahn, Sarah Åkerström, Malin Nilsson, Evelina Lundgren, Linn Hillstad, Sandra Tornberg, Stephanie Johansson, Fanny Lövbom, Tina Lundmark Wacker.
Hanna Åhman, Caroline Sundqvist, Malin Larsson, Matilda Larsson, Caroline Elvin, Lisa Gustavsson.
Hanna Westerlund, Jacqueline Selegran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0