jag har en kompis han har, han har väldigt korta ben. Hans kropp den är lång och huden känns som sten. Han trivs bäst i vatten, kan simma flera mil, för han är en krokodil

hallå. har inte riktigt bestämt mig om jag ska fara på skolan imorgon eller inte, får väl helt enkelt se hur jag mår imorgon. det dåliga med att vara sjuk när man går på jb är att man missar så otoligt mycket och man får ju också mycket frånvaro om man inte sjukanmäler sig, vilket inte jag kan göra förän jag fyllt 18år.

Ahja, morgondagen får väl visa om jag kommer orka fara på skolan eller inte, måste ju i alla fall väg till umeå. men jag får inte tag på min syster, som vägrar svara när man ringer!! Måste ju liksom ha tag i henne. Ahja ska prova ringa henne igen nu.

är även rätt sugen på att shoppa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0