Jag gick i ett kvarter idag som en gång var min egna värld, ja. Men allting var ju enklare då men ingenting kan bli vad det var, nej

ssshabba.
i morse blev det en tidig morgon, som dom flesta andra måndagar, men imorse var jag ovanligt trött och sov sten hårt på bussen mellan norsjö och skellefteå - jag som brukar sova dålig på buss och i bil. Skönt i alla fall, sen har vi gått igenom lite färg och rullat permanent idag. Känner att det börjar krisa med min killmodell också, senaste dagen att ta en var tydligen på måndag. shitdå. Men Jacki skulle kolla med adam och kolla om inte tobbe också ville följa. hoppas på det, annars vet jag inte vad jag gör!
Sen har jag kommit hem och bara försökt hålla ögonen öppna. så blir nog en tidig kväll ikväll :) pusshejdååå

HAR TYP INGEN NY BILD SOM VANLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0