if i could then i would i'll going wherever you will go

Den här veckan känns det som om jag har ap-mycket att göra! Idag har jag hunnit med att hämta min cykel hos Jacki plus handlat. Har även börjat städa lite, kände att det var dags för en stor städning med allt vad nu det innebär, skurning, damtorkning osv. Får se om jag hinner klart med den idag eller om jag får lov att fortsätta senare i veckan.
Imorgon kommer pappa hit och då ska vi fixa min dusch och han ska kolla på min cykel litegran. Så det blir säkert att åka upp på solbacken och kolla lite tror jag väl. Kul att han kommer hit i alla fall, får ju inte allt för ofta besök av min familj. :/ Sen innan torsdag ska min egna kärleksdikt och min diktanalys vara klar. Skkiiiiit jag är sämst på att skriva dikter. Om någon snäll själ har en kärleksdikt över eller bra på att skriva. HÖR AV EEEEER! Dikten behöver inte vara bra, bara jag har en!
Sen ska jag också hinna städa ur min garderob, rensa bort en massa kläder.
Aja nu måste jag kanske göra någon middag, har inte hunnit det. SSTREEESS!!


Vad tror ni klädsen till haloween eller, städaren som jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0