i wonder how i wonder why

är i umeå och har i panik försökt hitta praktik plats idag, känns inget kul när det spö regnar ute så när man sliter av sig luvan ser man ju ut som ett tap i håret :S Men i alla fall så har jag sprungit runt runt på alla salonger som jag har varit i närheten av och kunnat gå till, tror det var runt tio salonger och alla sa nej, dom flesta hade redan och vissa tog inte emot. Känns aningen surt!

Även om jag vet att man inte ska ringa till salonger, för att det ser bättre ut att gå in, så ska jag nog göra ett försök och ringa till dom som jag inte kunnat ta mig till idag. Min syster jobbar, så hon kan inte köra runt mig. Jag har en idé på en salong jag ska ringa till och hoppas på att det är en salong som alla kanske inte tänker direkt på att söka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0