I know it seems all hope is gone I know you feel you can't be strong

hej alla sköna.
Har just suttit och gjort ett matte prov, provet var om andragradsekvationer, kvadreringsregen, konjugatregeln och annat sånt roligt... (?) i alla fall fick vi göra provet hemma eftersom att vår lärare var sjuk förra lektionen. Men eftersom att jag inte lär mig nåt av att fuska och det går inte bättre på nationella då så gjorde jag det som en helt vanligt prov. Jag är ett snällt barn! Kändes hyffsat bra i alla fall tyckte att en av dom enklaste var svårast eftersom att jag inte orkat lära mig det typ. Sen fassnade jag på en svår också men får bara hoppas på att jag gjorde det rätt. Man fick inte ha mer än 2 fel för MVG och den svåraste gav 3 poäng. Men får väl se hur långt man lyckas helt enkelt! :) Nu ska jag vila hjärnan en stund sen börja städa lite smått. Hejjjjjj

Ja, jag kan vara en pluggis inom matten ibland. Men trots att alla hatar det tycker jag att det är rätt kul ibland när det är lagom svårt, hatade matte A för att det var förlätt. Tyckte att det här vi gjort nu var lagom svårt, vissa saker hatade jag men när Tanja förklarat föll allt på plats. ja gillare; eller krona, eller klave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0