Det va så mörkt den kvällen jag gick hem jag hade hoppats på något, hoppats på någooot

Hola
pappa är här idag, vi har varit runt på lite olika ställen, i stan, möbelaffärer, bilaffär, jula, öb osv. Sen var vi även och åt jätte god mat på coop, wookad fläskkaré med klyftpotatis. mmmm! I alla fall så har han lagat min dusch nu, skönt! Snart ska vi nog i väg och hälsa på min farbror i ursviken tror jag. Blir nog bra! Tycker det är kul med besök. OCH när jag kommer hem på fredag ska vi äta plankstek! hihi :)

Min super pappa. Jag uppskattar det du gör, jag vet att du alltid vill mitt bästa och jag vet att jag är dålig på att visa tacksamhet. Men jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0