would you dance, if i asked you to dance...

Känns hur jobbigt som helst att ta tag i mitt liv igen, lovet har gått för fort! Men imorgon börjar jag om skolan igen och innan dess måste jag ha tagit mig tillbaka till skellefteå, fyfan så jobbigt! Men vi går trots allt bara fyra dagar den här veckan sen en vecka till och sen är det praktik.... men jag har ingen praktik plats :S

I alla fall, det här lovet har jag hunnit med att :

* Varit i malå hela lovet   *Festat
* Sett hockey i isladan     * Tittat på innebandy träning
* Ätit mängder med godis * Filmkväll
* Klippt pappa & mikaela  * Klätt ut mig till catwoman
* Varit på halloween fest  * Sovit ut
* Varit barnvakt              * Umgåtts med mina familjer
* Träffat vännerna           * Skrattat -som alltid-
* Haft dåligt samvete       * Jobbat
* Varit arg, sur & ledsen  * Tänkt
* Åkt bil                         * Hyrt film
* Varit ute                      * Varit hos farmor


och mycket mer, bra lov ändå :)

Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg, allt bra med dig? Kram

2009-11-02 @ 21:44:32
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0