When accountants didn't have control and the media couldn't buy your soul and computers were still scary and we didn't know everything

hejhallowww.
Är pigg som en lärka, eller hur man nu brukar säga. Mamma har varit i min lägenhet i helgen och lämnat efter sig en julmust. Lite för tidigt att köpa det nu mamma (?), vi kommer att bli less ändå. Men jag tackar och tar imot och hur druckit det nu ikväll. Måste väl snart gå och sova snart, även om jag inte är trött men jag ska ju ta mig upp på skolan imorgon. Håller föresten på att knåpa på min önskelista, för det är ju trots allt november nu. Egentligen skulle jag må bäst av en massa pengar så jag får köpa det jag behöver själv men min kära mor vill inte ge mig pengar så då måste jag ju hitta på något annat. Blir inte så lång lista men då kanske man får det man önskar istället :)

Snart är det klån jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0