vi flyger vi flyger fram vi göre för vi kan

Sitter kvar på skolan -.- var tydligen tvungen att vänta på Sandra som sitter på sin cpmatte (skojar sandra) sen ska jag ner på stan och kolla om en farsdagspressent och kanske något mer. Har i alla fall ringt till en salong idag och kollat om praktikplats och dom tog emot praktikanter men ville att jag skulle ringa igen på måndag för att han som var chef var tydligen sjuk. *suck*. Men jag får väl ringa tillbak på måndag och får jag ingen praktikplats då så får jag panik eftersom att vi har apu om två veckor. Men vill verkligen vara på den här salongen, skulle vara så bra. Aja.. hörs senare!

har inga bilder så ni får en från förra julen bara för att jag har blivit julknäpp!

Kommentarer
Postat av: Sandy V

Fan vad nöjd du ser ut på bilden alltså :D

2009-11-06 @ 13:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0