So just leave me alone, leave me alone, leave me alone, leave me alone, leave me alone....

Var ett tag sen jag skrev, i helgen har jag och några killar rövat bort simon och hinken till skellefteå utklädda till raggare, dom fyllde nämligen 18 i helgen. Grattis på er! Sen åkte jag bil ungefär hela lördagskvällen runt runt i malå.

Min gårdag sög ordentligt när jag vaknade 25 minuter innan bussen går från Malå. Kom till busstationen, men det gjorde inte bussen för busschuffören hade nämligen försovt sig så en annan buss fick köra, det gick fort till Norsjö kan jag då säga. Men när jag satte mig i nästa buss kunde jag inte somna. Sen ringde jag om praktiken och han gillade inte att jag gick på jb så ingen praktik där och ingen annan verkade heller vilja ha mig. Så vi får se hur det blir, butiker i alla fall. Kanske första veckan i Malå? och sen får vi se om jag stannar eller finner mig någon annanstans att vara. Känner mig på allmänt dåligt humör! Plus att om cirka 20 minuter börjar Pink, som jag sålt min biljett för. Åhhh life suck!


Det här är ända bilden jag hittar då födelsedagsbarnen är på samma bild.
Dom är med varandra 24/7 men kan tydligen inte vara med på samma kort ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0