Jag vågar aldrig hålla din hand, vi är inte såna som i slutet får varandra

For på stan efter skolan men fick inte med mig något hem. Vad köper man egentligen till farsdagspresent? Känns som om man inte ska köpa för dyrt på en sån ändå liten dag men samtidigt så vill man ju ändå ge nåt. Aja får väl bli nåt enkelt om jag inte hinner om stan imorgon och hittar något då =) Sen gick jag och Sandra och åt på Dallas vilket var väldigt gott! Var rätt länge sen jag åt på sånt ställe. Måste bara säga att det är väl vädigt sent med snön i Skellefteå? Vi har ju ingen snö alls och det är ändå 5 November nu! Men det gör inte mig något, den här hösten har ändå gått snabbare än någonsin. Det är ju snö i Malå så skulle lätt kunna vara utan snö i minst en månad till här och mer där till :)

jaa jag är tråkig men jag har inga bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0