I'll keep on rolling down this road But I've got a bad, bad feeling

Ja, Pink-konserten måste ju vara slut nu antar jag och jag kunde ju faktiskt ha varit där - jag hade en biljett till globen! Men nu var jag inte där utan har istället varit hemma för mig själv och kännt hur livet suger, ont i ryggen har jag också - som alltid. Är inte på den positiva sidan för tillfället och var inte det igår heller. Hoppas att det vänder snart annars vet jag inte hur det kommer sluta. Kanske rakar av mig håret, målar mig svart runt ögonen, knarkar, hoppar av skolan, blir lesbisk ändast för att vara tvärsemot, skär mig på armarna och hatar alla i min omgivning - speciellt dom som bryr sig mest! Okej, det kanske inte kommer att hända men man vet ju aldrig. Nu skulle jag behöva pengar så jag kunde beställa hem alla kläder och skor som jag vill ha. MAMMA?! PAPPA?! GE MIG LITE PENGAR INNAN DET JAG SKREV HÄNDER PÅ RIKTIGT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0