If the lies don't judge you, the truth will but if I can't love you, then who will

imorse försovde jag mig allt för länge, helt oförlåtligt, men sånt som kan hända den bästa. Jag gick i alla fall och handlade idag, skönt med en promenad - borde ske oftare här i skellefteå. I malå går man ju överallt även om det inte är så stort så är det rätt långt från mig till vissa ställen. Här orkar jag fan aldrig gå även om det är rätt nära :) I alla fall så skulle jag köpa pålägg och såg då att om man köpte tre tycken från lett visst märke så skulle man få en idol samlingsdvd från alla åren. Så det gjorde jag, kan ju frysa ner påläggen så. Har även funderat på att börja bli mer nyttig, eller ja kanske mindre onyttig då. Så istället för att köpa hem godis köpte jag clementiner och morötter med dipp. mmmm så gott! Blir nog att göra skala morötterna senare till en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0