If a bird can sing with a broken wing You'll learn to bend when the wind blows

Hade inte allt för jobbig dag på skolan idag när den bestod av att spela ett spel om säkerhet i butik och lite matte. Efter lunchen väntade jag på Jacki så jag kunde gå med henne hem och svänga förbi ica och sen gå hem till mig. Halkigt vare!! Ångrar starkt att jag gick för jag höll på att ramla i varannat steg, snön kom ju för en vecka sen och det är riktigt halkigt på vägarna. Jag blev så utslagen så jag var tvungen att powernapa lite på soffan =) Nu ska jag äta och damsuga sen vid sju tiden kommer mina systrar på besök så då ska vi väl köpa något gott och sen mysa framför idol!

mina mycket normala systrat är som sagt på väg hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0