I want to take this time out to apologize for the things that I've done and things that haven't occurred yet

Har kommit hem från en lång dag. Matte först där vi fick tillbaka provet som gick sämst, vg som var rätt svagt, men geometri är ju mitt värsta kapitell så. Sen Engelska med betygssamtal låg tydligen på vg-mvg där? haha, jag är inte ens bra i engelska men hon tyckte jag var duktig i alla fall. Jag klagar inte!

Efter skolan åt vi några tjejer på frasses gick sen förbi karamelltåget för att sandra skulle ha snus. Jag köpte godis för att ta ut 100 kronor, hon ger mig inte hundringen och jag kommer inte på det förän typ fyra timmar senare. Surt! Men vi gick då för att spela laserdome! Apkul! Jag var sämst under våran match :] hihi! Men killen som sprang runt och tog kort intervjuade mig. Kanske för att jag satt ner vid mitt "bo" och sköt alla i min väg för att jag hade grym mensverk - inte kul. Men ni får väl se mig i norran bara han inte tar den där fula bilden som han visade, usch! Sen blev det gratis fika på E4an och vi stannade kvar och pratade lite vi tjejer. Och nu taggar vi nyår och skoter vm! KUNG!



Bilder från förra årets vm, i år blir det ännu bättre. Och det skadar ju inte att man är 18 då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0