Where'd you go? I miss you so. Seems like it's been forever that you've been gone, please come back home.

Nu är det allra strax dags för att ta ett sista farväl. Brevid mig ligger två röda rosor, en för mig en för Julia, båda till för samma sak, båda ska läggas på samma ställe. Blir en tung dag! På ett tag ska jag gå och möta upp den tjejen som stått mig närmast i tre, snart fyra, år tillbaka, den som jag alltid kunnat lita på och den som jag vet bevarar mina hemligheter. Vi ska gå till kyrkan tillsammans igen, vilket känns skönt. Jag är så otroligt glad att du finns! När det som har hänt plötsligt hände så känner jag att jag måste börja bli bättre på att ta vara på den tid jag har med mina kära. Jag hoppas att vi kommer bli bättre på det tjejer, ni vet nog vilka ni är!


Dags att säga farväl, vi älskar dig!

Kommentarer
Postat av: lisa

ååh..begravningar är otroligt jobbiga men ändå vackra på något sätt.

det är så svårt att släppa taget och säga farväl.. fyfan..

2009-05-22 @ 22:45:56
URL: http://lisajonssson.blogg.se/
Postat av: Julia

det är trist att vi bara setts vid sånnahär tillfällen. Vi måste nog bli bättring på den fronten! Men snart är det sommar, och då hoppas jag att vi inte bara kommer att sitta och rulla tummarna (hihi dina mini tummar) utan att vi tar tag i den och gör den till den bästa någonsin. Nu är det dags att leva livet sötnos :)

puss!

2009-05-26 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0