Sovmorgon

Ojjj, så skönt det var med en sovmorgon idag känner jag! Ska snart cykla iväg till skolan, vi börjar kvart i ett, naturkunskap! Den värsta lektionen på hela veckan tror jag, men det får väl duga. Ikväll så måste jag plugga. Ska vara klar med en idrottsuppgift till imorgon och har två svenska uppgifter kvar som jag bara aldrig får nått bra ut av.

Sen hoppas jag att Ola är snäll idag och ger vi som gjorde nationella förra tisdagen ledigt imorgon, för vi for ju på skolan frivilligt förra veckan. Det skulle inte sitta helt fel kan jag säga med ännu en sovmorgon. Det är ganska bra i bland att ha tre timmars lektioner, för när vi väl får ledigt på en lektion så blir det en lång ledighet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0