passkort & linedance

Imorse hade jag sovmorgon igen, men mamma med familj var i stan klockan tio och då skulle jag vara klar för att fara ner på stan. Så vi for ner och Alma var ovanligt glad över att jag var där faktistk. Sen på polisstationen för att ta ett nytt pass till mig och göra ett till Alma, jag såg ut som om någon hade dött på kortet men men... inte så mycket att göra åt men som tur var behöver inte så många se det. :) Alma kunde inte konsentrera sig så hon såg lite rolig ut hon med. Sen skyndade vi förbi mig innan vi handlade lite mat på coop!

Skolan började kvart i ett och jag skyndade mig att skriva min inlämningsuppgift, fort gick det men den blev inte så vidare bra heller. Sen skulle vi dansa linedance och det var rätt kul, men jag har ju faktiskt meriter från när jag själv dansade det för ett antal år sen.. första dansen vi gjorde kände jag mig king på men den andra hade jag lite svårare med ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0