öppna din dörr

jag klarade provet, trots att jag inte pluggat ett dyft! Och Peder, du som vet hur mycket jag kunde, hur gick det till?! Ska nog dock göra om provet i alla fall, för om jag får ihop ett VG+ så får jag VG i betyget också.
 
Hade i alla fall tänkt berätta att jag har fått se mitt schema för sommaren nu, fem veckor ska jag spilla bort på jobb men å andra sidan tjäna en hel del pengar. Förra sommaren jobbade jag tre veckor och fick totalt ihop 10.000, men då skattade jag ju inget heller. Jag är i alla fall ledig på årets värdelösa musik vid malån och statsfesten! :) Jobbar dessvärre Pdol och tror även att jag jobbar trästocks, vilken suger lite mer. Men är ändå glad att jag har jobb och tänk på att jag får dubbel lön på lördagar efter 12 och hela söndagen. Det blir moneyyyy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0